If Any One Want Share Your Own Request On My Blog Page.. So Write Your Poetry Request In Comments ... I'll Share On My Blog page... Thanks

Tuesday 24 January 2012

Muhabbat Hi Nahi


محبت ھی نہیں ھے سو زخموں کا علاج
رسم ے چارہ گری سے ھی کچھ کام لیجئے آج

اک جام ے شیریں ھی بہت ھے خود شنائی کا
لب ے بام تک پہنچے اگر کسی شام کسی ہر جائی کا
میں تو کہتا ھوں کہ عشق ھم پر لازم نہیں ھے
کوئی پابندی نہیں تھی میرے لفظوں کو جو مل جاتا تم سے خراج

محبت ھی نہیں ھے سو زخموں کا علاج
رسم ے چارہ گری سے ھی کچھ کام لیجئے آج

یوں کس لئے دل ے بے تاب رکھتے ھو
آئینہ ے فطرت ھو مگر
عکس بے حجاب رکھتے ھو
محبت سے گھائل ھو
عقیدت پہ مائل ھو
لفظوں میں ڈھونڈتے ھو عشق کی معراج

محبت ھی نہیں ھے سو زخموں کا علاج
رسم ے چارہ گری سے ھی کچھ کام لیجئے آج

وہی دسمبر کی سرخ شام
اور محبت کا آخری جام
اس زندگی کو کیا دیں ھم کوئی نام
بے وفا کون ھے کون ہرجائی ھے
کیا دیں کسی کو بھی کوئی الزام

مہر و وفا تو اک کھیل ھے
جو ختم ھوا
بے نام رہ گئی ھے اب وہ چاھت
تھی ٹھٹھرتی ھوئی مسکراھٹ
یاد آتی ھے اب بھی مجھے
دسمبر کی وہی اک شام

اور پھر لوگ بھی قیامت کی نظر رکھتے ھیں
ھم اور عشق ساری خبر رکھتے ھں
خودی کے ساز میں تم مبتلائے مجسم ھو
خودی کے سوز میں اثر ھم بھی رکھتے ھیں
نہیں ھے زخم ے جگر کا کوئی جز وقتی علاج
یہی اپنا طریقہ ھے یہی اپنا مزاج

محبت ھی نہیں ھے سو زخموں کا علاج
رسم ے چارہ گری سے ھی کچھ کام لیجئے آج

زمیں والوں کو آسماں سے شکایت ھے
سمجھ میں نہیں آتی یہ کیسی حکایت ھے
سو پردوں میں بھی جو چھپ نہیں سکتی
یہ ایسی رفاقت ھے
مگر جاناں میں تو اب تم سے یہ بھی کہ نہیں سکتا
کے مجھے تم سے محبت ھے
میری خاموشی کے عنوان سے
کیسے طلوع ھو سکتا ھے میری چاھت کا سراج

محبت ھی نہیں ھے سو زخموں کا علاج
رسم ے چارہ گری سے ھی کچھ کام لیجئے آج
 
 
 
 
HEaRT StoLeR
dEfAuLtEr

No comments:

Post a Comment